صفحه اصلیجزییات خبر

استقرار استاندارد ISO 9004:2009/2010 زیرساخت را در مسیر موفقیت پایدار قرار می دهد

استقرار استاندارد ISO 9004:2009/2010 زیرساخت را در مسیر موفقیت پایدار قرار می دهد<br>
شرکت ارتباطات زیرساخت در تلاش است با نهادینه سازی و به روز رسانی استانداردهای بین المللی، استاندارد ISO 9004:2009/2010 را در شرکت پیاده سازی کند تا ضمن ایجاد فرصت های بهبود و نوآوری به شکل نظام مند ،حضوری فعال در فرآیند هفتمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران
در سطح اشتهارداشته باشد.

شرکت ارتباطات زیرساخت در تلاش است با  نهادینه سازی و به روز رسانی استانداردهای بین المللی، استاندارد  ISO  9004:2009/2010  را در شرکت پیاده سازی کند تا ضمن ایجاد فرصت های بهبود و نوآوری به شکل نظام مند ،حضوری فعال در فرآیند هفتمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران در سطح اشتهارداشته باشد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت ، مهندس خسروی مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اعلام این مطلب افزود: موفقیت شرکت ارتباطات زیرساخت در دریافت گواهینامه های بین المللی مدیریت کیفیت ISO9001:2008  وISO9001:2000 برای تمامی فعالیتهای شرکت و دریافت جایزه ملی کیفیت ایران ، این شرکت را در سطح استانداردهای بین المللی قرارداد.

وی افزود : بکارگیری سیستم مدیریت کیفیت در این شرکت، موجب افزایش رضایت مشتریان و دیگر ذینفعان شرکت ارتباطات زیرساخت ، می شود.

مهندس خسروی تصریح کرد: علاوه بر این شرکت ارتباطات زیرساخت با حضور در فرآیند جایزه ملی کیفیت ایران، توانست با روش خود اظهاری ،توانمندی ها و نتایج عملکرد شرکت را از طریق منطق  RADAR ،ارزیابی و دستاوردهای آن را در دید همگان قرار دهد. در نتیجه این ارزیابی، شرکت ارتباطات زیرساخت موفق به دریافت جایزه ملی کیفیت ایران شد.

مدیر  عامل شرکت ارتباطات زیرساخت در ادامه گفت: این جایزه استاندارد وراهنمایی برای موفقیت شرکت ها و سازمانهاست و این امکان را فراهم می کند تا شرکت ارتباطات زیرساخت در پنج سطح بلوغ خود را ارزیابی و نقشه استراتژی خود را براساس نیازمندی های تعیین شده استاندارد کند.

۹ شهریور ۱۳۸۹
پایان خبر/
لوگو سایت
  • ساختمان مرکزی تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، ورودی 17
  • خدمات داخلی service.sales@tic.ir
    خدمات بین‌الملل commercial.contract@tic.ir
    روابط عمومی و امور بین‌الملل news@tic.ir
۴ نفر
۱,۱۰۷,۹۶۴ نفر
۱۸۲ نفر
۲۵۰ نفر
۱ بهمن ۱۴۰۲
۳۱,۵۷۲ نفر
3.137.183.10
Mozilla
USA
عناوین آبی
عناوین قرمز
افزایش سایز قلم
کاهش سایز قلم
بزرگ نمایی
کوچک نمایی
بازگشت به پیشفرض