اولین رویداد تخصصی تجربه گویی سازمانی با موضوع پایداری ارتباطات استان خوزستان و استانهای همجوار در سیل سال 1398 ، پنجم خرداد ماه سالجاری در شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ،در این جلسه تخصصی که اعضای هیات مدیره ،معاونین مدیرعامل و مدیران کل شرکت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و مدیران کل استانها از طریق ویدئو کنفرانس حضور داشتند ، مهندس غدیرپور مدیر ارتباطات زیرساخت استان خوزستان به بیان تجربه گویی سازمانی پرداخت.
مدیر ارتباطات زیرساخت استان خوزستان در این جلسه تجربه گویی به دو موضوع پایداری ارتباطات استان خوزستان و استانهای همجوار در سیل 1398 ،به اقدامات انجام شده در افزایش پایداری شبکه و مهار بحران آتش سوزی در مرکز PC آبادان (مرکز سوئیچ ) اشاره کرد.
بر اساس این گزارش ،در ابتدای جلسه مهندس اصغریان معاون فناوری اطلاعات شرکت ضمن تشریح ضرورت جاری¬¬¬سازی رویکردهای مدیریت دانش محور در سطح شرکت گفت: در عصر اقتصاد دانشمحورکه دانش بهعنوان مهمترین عامل رقابتی و حافظ جایگاه شرکتهای پیشرو محسوب میشود، مدیریت دانش نقش انکارناپذیر و قابل توجهی در حفظ دانش سازمانی ایفامی کند.
وی افزود : از ابتدای سال 99 در یک برنامه هدفمند، با محوریت اداره کل معماری سازمانی و مدیریت سامانه های اطلاعاتی و حمایت مدیران ارشد و همراهی و مشارکت بخش های مختلف شرکت، فاز دوم توسعه مدیریت دانش با ارزیابی سطح بلوغ شرکت بر اساس مدل بین المللی APO و تدوین برنامه و نقشه راه سه ساله به انجام رسید.
مهندس اصغریان توضیح داد : از اقدام های موثر در خصوص مدیریت دانش در سطح شرکت می توان به تدوین و تصویب نظام نامه مدیریت دانش شرکت، تدوین دستورالعمل انگیزش مدیریت دانش، تدوین روش اجرایی مستندسازی تجارب بازنشستگان و خبرگان و ثبت درس آموخته، تدوین فرایند مدیریت دانش، به روز رسانی نرم افزار مدیریت دانش و انتخاب و آموزش مهندسان دانش نام برد.
معاون فناوری اطلاعات شرکت اضافه کرد : اجرای ده جلسه مستندسازی و ثبت دانش حاصل از تجارب پرسنل در شرف بازنشستگی و خبرگان دانشی شرکت و اجرای سه جلسه ثبت دانش حاصل از پروژه -های شرکت بعنوان پایلوت و ثبت دانش حاصل از ماموریت ها و طرح های شرکت انجام شدکه تحولی بزرگ در این زمینه محسوب می شود.
مهندس اصغریان در پایان از حمایت های مدیران ارشد شرکت و همکاران اداره کل سازمانی در پیشبرد مدیریت دانش در سطح شرکت تقدیر و تشکر کرد.
شایان ذکر است : از زمان تصویب نظام نامه مدیریت دانش شاهد افزایش موارد انگیزشی و ارتقاء فرهنگ سازمانی، نسبت به سالهای گذشته بوده ایم.