صفحه اصلیجزییات خبر

اولین رویداد تخصصی تجربه گویی سازمانی در شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد

اولین رویداد تخصصی تجربه گویی سازمانی در شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد
اولین رویداد تخصصی تجربه گویی سازمانی با موضوع پایداری ارتباطات استان خوزستان و استانهای همجوار در سیل سال 1398 ، پنجم خرداد ماه سالجاری در شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ،در این جلسه تخصصی که اعضای هیات مدیره ،معاونین مدیرعامل و مدیران کل شرکت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و مدیران کل استانها از طریق ویدئو کنفرانس حضور داشتند ، مهندس غدیرپور مدیر ارتباطات زیرساخت استان خوزستان به بیان تجربه گویی سازمانی پرداخت.

kh1

مدیر ارتباطات زیرساخت استان خوزستان در این جلسه تجربه گویی به دو موضوع پایداری ارتباطات استان خوزستان و استانهای همجوار در سیل 1398 ،به اقدامات انجام شده در افزایش پایداری شبکه و مهار بحران آتش سوزی در مرکز PC آبادان (مرکز سوئیچ ) اشاره کرد.

22kh

بر اساس این گزارش ،در ابتدای جلسه مهندس اصغریان معاون فناوری اطلاعات شرکت ضمن تشریح ضرورت جاری¬¬¬سازی رویکردهای مدیریت دانش محور در سطح شرکت گفت: در عصر اقتصاد دانش‌محورکه دانش به‌عنوان مهم‌ترین عامل رقابتی و حافظ جایگاه شرکت‌های پیشرو محسوب می‌شود، مدیریت دانش نقش انکارناپذیر و قابل توجهی در حفظ دانش سازمانی ایفامی کند.
وی افزود : از ابتدای سال 99 در یک برنامه هدفمند، با محوریت اداره کل معماری سازمانی و مدیریت سامانه های اطلاعاتی و حمایت مدیران ارشد و همراهی و مشارکت بخش های مختلف شرکت، فاز دوم توسعه مدیریت دانش با ارزیابی سطح بلوغ شرکت بر اساس مدل بین المللی APO و تدوین برنامه و نقشه راه سه ساله به انجام رسید.

3kh

مهندس اصغریان توضیح داد : از اقدام های موثر در خصوص مدیریت دانش در سطح شرکت می توان به تدوین و تصویب نظام نامه مدیریت دانش شرکت، تدوین دستورالعمل انگیزش مدیریت دانش، تدوین روش اجرایی مستندسازی تجارب بازنشستگان و خبرگان و ثبت درس آموخته، تدوین فرایند مدیریت دانش، به روز رسانی نرم افزار مدیریت دانش و انتخاب و آموزش مهندسان دانش نام برد.
معاون فناوری اطلاعات شرکت اضافه کرد : اجرای ده جلسه مستندسازی و ثبت دانش حاصل از تجارب پرسنل در شرف بازنشستگی و خبرگان دانشی شرکت و اجرای سه جلسه ثبت دانش حاصل از پروژه -های شرکت بعنوان پایلوت و ثبت دانش حاصل از ماموریت ها و طرح های شرکت انجام شدکه تحولی بزرگ در این زمینه محسوب می شود.
مهندس اصغریان در پایان از حمایت های مدیران ارشد شرکت و همکاران اداره کل سازمانی در پیشبرد مدیریت دانش در سطح شرکت تقدیر و تشکر کرد.
شایان ذکر است : از زمان تصویب نظام نامه مدیریت دانش شاهد افزایش موارد انگیزشی و ارتقاء فرهنگ سازمانی، نسبت به سالهای گذشته بوده ایم.

۸ خرداد ۱۴۰۰
پایان خبر/
لوگو سایت
  • ساختمان مرکزی تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، ورودی 17
  • خدمات داخلی service.sales@tic.ir
    خدمات بین‌الملل commercial.contract@tic.ir
    روابط عمومی و امور بین‌الملل news@tic.ir
۵ نفر
۱,۱۴۷,۸۵۰ نفر
۱۱۱ نفر
۳۶۷ نفر
۱ بهمن ۱۴۰۲
۳۱,۵۷۲ نفر
18.116.28.123
Mozilla
USA
عناوین آبی
عناوین قرمز
افزایش سایز قلم
کاهش سایز قلم
بزرگ نمایی
کوچک نمایی
بازگشت به پیشفرض