<span>به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، در این نشست تخصصی دو سامانه اصلی ارتباط با مشتریان (CRM) و صورتحساب(Billing) ارائه شد.<br> در ابتدای مراسم محورهای اصلی ارتباط با مشتریان در شرکت ارتباطات زیر ساخت توسط مهندس تسلیمی مدیر پروژه و مهندس سعید نوری معاون معماری سازمانی تبیین شد و سپس امکانات سامانه CRM (ارتباط با مشتریان ) توسط مهندس هما ایزدی رئیس اداره توسعه و نگهداری سامانه های کسب و کار، برای حاضرین توضیح داده شد.<br> در ادامه یکی دیگر از سامانه های مهم BSS با موضوع سامانه صورت حساب، توسط مهندس سید مرتضی جارچی رئیس اداره توسعه و نگهداری سامانه های Billing، تشریح شد.<br> براساس این گزارش این پنل تخصصی برای دومین بار در شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار می شود و همچنان نشست های بعدی آن ادامه دارد.<br> همچنین تمامی مجموعه شرکت ارتباطات زیرساخت از لایه کارشناسی تا مدیریتی در حوزه فنی و مالی، مخاطب این دورهای تخصصی هستند.</span>